پاکستان کے شان مسعود بھارت کے خلاف ٹی ٹوئنٹی میچ میں ڈربی شائر کی کپتانی کرنے کے لئے تیار

4

پاکستان کے اسٹائلش اوپننگ بلے باز شان مسعود ہندوستانی قومی ٹیم کے خلاف وارم اپ میچ میں انگلش کاؤنٹی سائیڈ ڈربی شائر کی کپتانی کے لیے تیار ہیں۔

وارم اپ میچ یکم جولائی کو کھیلا جانا ہے اور یہ انگلینڈ کے خلاف آنے والی محدود اوورز کی سیریز کے لیے ہندوستان کی تیاری کا حصہ ہے۔

وارم اپ میچ انگلینڈ کے خلاف ہندوستان کے دوبارہ شیڈول ٹیسٹ میچ کے ساتھ موافق ہوگا جو ایجبسٹن میں 1 سے 5 جولائی کے درمیان کھیلا جانا ہے۔ یہ ٹیسٹ ابتدائی طور پر گزشتہ سال دونوں ٹیموں کے درمیان پانچ میچوں کی ٹیسٹ سیریز کا حصہ تھا لیکن آخری ٹیسٹ میچ کرونا وائرس وبائی امراض کی وجہ سے ملتوی کر دیا گیا تھا۔

ہندوستان کا دورہ انگلینڈ ایک ری شیڈول ٹیسٹ میچ، تین میچوں کی ون ڈے سیریز، اور تین میچوں کی ٹی ٹوئنٹی سیریز پر مشتمل ہوگا۔ ٹی ٹوئنٹی سیریز 7،9 اور 1 جولائی کو کھیلی جائے گی جبکہ ون ڈے میچز 12، 14 اور 17 جولائی کو شیڈول ہیں۔

جہاں تک شان کا تعلق ہے، وہ جاری ٹی 20 بلاسٹ میں ڈربی شائر کے کپتان کے طور پر متاثر کن رہے ہیں۔ اگرچہ اس کی اپنی بیٹنگ فارم شاندار رہی ہے، اس کی قائدانہ صلاحیتیں سنسنی خیز رہی ہیں اور ساتھ ہی ساتھ ڈربی شائر اس وقت تیسرے نمبر پر ہے اور پانچ میچ جیت چکی ہے۔

شان مسعود جولائی میں سری لنکا کے خلاف ٹیسٹ سیریز کے لیے قومی ٹیم کا حصہ ہوں گے۔