”پاکستان کے ٹاپ 5 امیر ترین کرکٹر جن کے پاس اربوں رو پے ہیں“

85

کرکٹ سے جڑی ہرخبر اور زبردست ویڈیوز کے لیے ہمارا پیج لایک کریں
کرکٹ اب ایک بین الاقوامی کھیل بن رہا ہے، آئی سی سی نے ایسوسی ایٹ ممالک کی کرکٹ کمیونٹی میں اضافہ کیا ہے۔ کرکٹ پاکستان میں سب سے زیادہ دیکھا جانے والا کھیل ہے۔ پاکستانی عوام کرکٹ کے دیوانے ہیں اور وہ اسے پسند کرتے ہیں۔


بہت سے پاکستانی تجسس میں ہیں کہ کرکٹرز کتنا کماتے ہیں۔ آج ہم آپ کو پاکستان کے 5 امیر ترین کرکٹرز بتائیں گے۔

5۔ اظہر علی۔

اظہر علی پاکستان کے معروف ٹیسٹ کرکٹر ہیں۔ انہوں نے آسٹریلیا کے خلاف ڈیبیو کیا اور پاکستان کی قیادت کرتے ہوئے مشہور ہوئے۔ وہ پارٹ ٹائم لیگ اسپنر بھی ہیں اور

انہوں نے پاکستان کے لیے وکٹیں بھی حاصل کیں۔ گزشتہ سال اظہرعلی کی خالص مالیت 15 ملین امریکی ڈالر تھی جو کہ 2.3 بلین روپے ہے۔

4. محمد حفیظ

محمد حفیظ ایک مشہور پاکستانی آل راؤنڈر ہیں۔ وہ سرگودھا میں پیدا ہوئے اور انہیں پروفیسر کے نام سے بھی جانا جاتا ہے۔ محمد حفیظ نے ٹی 20 کرکٹ میں پاکستان کی کپتانی بھی کی ہے اور ون ڈے کرکٹ میں بھی پاکستان کی کپتانی کی ہے۔

وہ دنیا میں تقریبا T20 ہر ٹی 20 لیگ کھیلتا ہے۔ ان کی مجموعی مالیت 23 ملین امریکی ڈالر ہے جو 3.6 بلین PKR ہے جس کی وجہ سے وہ چوتھے امیر ترین پاکستانی کرکٹر بن گئے ہیں۔

3. شعیب ملک۔

شعیب ملک کا شمار پاکستان کے مشہور کرکٹروں میں ہوتا ہے۔ جس نے بھارتی ٹینس سٹار ثانیہ مرزا سے شادی کی ہے وہ پاکستان کی تیسری امیر ترین کرکٹر ہے۔

شعیب ملک سیالکوٹ ، پنجاب سے آئے ہیں۔ انہوں نے 1999 میں ویسٹ انڈیز کے خلاف ڈیبیو کیا تھا۔ انہوں نے ون ڈے میں 100 وکٹیں حاصل کی ہیں اور دنیا میں تقریبا every ہر ٹی 20 لیگ کھیلتے ہیں۔ اس کی مجموعی مالیت 25 ملین امریکی ڈالر ہے جس کا مطلب 3.9 بلین PKR ہے۔

2 شاہد آفریدی

بوم بوم شاہد آفریدی ، اگر ہم سب سے مشہور پاکستانی کرکٹر کہتے ہیں تو یہ غلط نہیں ہوگا۔ شاہد آفریدی ایک ذہین ، خوبصورت اور ٹھنڈی شخصیت کے مالک ہیں۔ شاہد آفریدی نے فلاحی مقاصد کے لیے بہت کام کیا ہے۔

اس کے رویے اور محبت کرنے والی شخصیت کی وجہ سے وہ ہر ایک کے دل میں ایک الگ جگہ رکھتا ہے۔ انہوں نے 1996 میں تیز ترین ون ڈے سنچری کا ریکارڈ بنایا ہے ،

آفریدی کی مجموعی مالیت 47 ملین امریکی ڈالر ہے جس کا مطلب ہے 7.3 بلین PKR یہ انہیں پاکستان کا دوسرا امیر ترین کرکٹر بنا دیتا ہے۔

1. عمران خان

ورلڈ کپ جیتنے والے کپتان اور اس وقت پاکستان کے وزیراعظم پاکستان کے امیر ترین کرکٹر ہیں۔ عمران خان نے 20 سال تک انٹرنیشنل کرکٹ کھیلی۔

عمران خان نے 22 سال پاکستان کے وزیر اعظم بننے کے لیے جدوجہد کی۔ خان کی کل مالیت 70 ملین امریکی ڈالر ہے جس کا مطلب ہے 10.9 بلین PKR۔

یہ سروے کا تازہ ترین نتیجہ نہیں ہے۔ یہ خالص مالیت 2020 کی ہے۔ یہ قابل ذکر ہے کہ یہ غیر سرکاری نہیں ہے اور معلومات کے ٹکڑوں کو جمع کرنے سے بنایا گیا ہے۔