پاکستان کے 5 امیرترین کھلاڑی کون سےہیں، جن کاشماردنیا بھر کےامیر ترین کرکٹرز میں کیا جاتا ہے؟جایے

392

کرکٹ سے جڑی ہرخبر اور زبردست ویڈیوز کے لیے ہمارا پیج لایک کریں
پاکستانی کرکٹرز دنیا بھرمیں مقبول ہیں، ان کے مداح ناصرف پاکستان میں بلکہ دنیا کے کئی ممالک میں موجود ہیں۔ ہمارے کرکٹرز صرف بہترین کھلاڑی ہی نہیں بلکہ دیگر سرگرمیوں میں بھی خاصے اچھے سے اپنے فرائض سرانجام دیتے نظر آتے ہیں، جیساکہ ٹی وی کمرشلز وغیرہ۔


آج ہم آپ کو ان 5 پاکستانی کھلاڑیوں کےبارے میں بتائیں گے جو کہ دنیا کے امیر ترین کرکٹرز کی فہرست میں شامل ہیں۔

1) شاہد خان آفریدی

شاہد آفریدی یعنی لالا پاکستانی کرکٹ ٹیم کے بہترین آل راؤنڈر ہونے کے ساتھ ساتھ ٹیم کے کپتان بھی رہ چکے ہیں۔ بوم بوم آفریدی نے محض 16 برس کی عمرمیں کرکٹ کی دنیا میں قدم رکھا اور

بے شمار عزت کمائی۔ لالا کےمداح لا تعداد ہیں۔ بہترین کرکٹر ہونے کے ساتھ ساتھ آفریدی ایک اسٹائل آئیکون بھی ہیں۔ شاہد آفریدی کا نام دنیا کے امیرترین کرکڑز میں سرِ فہرست ہے۔ ان کی ٹوٹل نیٹ ورتھ تقریباً 30 ملین ڈولرز ہے۔

2) شعیب ملک

شعیب ملک نے 1999 میں ویسٹ انڈیز کے خلاف اپنا ڈیبیو میچ کھیلا، ان کا شمار دنیا کے ان کھلاڑیوں میں ہوتا ہے جنہوں نے 1 سے 10 تک ہر پوزیشن میں

بلےبازی کی۔ یہ 2007 سے 2008 تک پاکستانی کرکٹ ٹیم کے کپتان بھی رہے۔ ان کی ٹوٹل نیٹ ورتھ تقریباً 28 ملین ڈولرز ہے۔

3) وسیم اکرم

وسیم اکرم ناصرف بہترین کرکٹر ہیں بلکہ ایک زبردست ماڈل بھی ہیں، انہوں نے متعدد ٹی وی کمرشلز میں کام کیا ہے۔ ان کا شمار بھی دنیا کے امیر ترین کھلاڑیوں میں ہو تا ہے۔ ان کی ٹوٹل نیٹ ورتھ تقریباً 25 ملین ڈولرز ہے۔

4) شعیب اختر

شعیب اختر کا شمار کرکٹ کی تاریخ کے سب سےتیز ترین بالرز میں ہوتا ہے۔ یہ بھی پاکستان کے امیر ترین کرکٹر ہیں۔ ان کی ٹوٹل نیٹ ورتھ تقریباً 23 ملین ڈولز ہے۔

5) محمد حفیظ

محمدحفیظ جنہیں سب پروفیسر کے نام سے یاد کرتے ہیں، ان کا شمار بھی دنیا کے امیر ترین کرکٹرز میں ہو تا ہے۔ پروفیسر کا لقب انہیں ان کی کرکٹ کی سمجھ بوجھ پر دیا گیا۔ان کی ٹوٹل نیٹ ورتھ 10 ملین ڈولرز ہے۔